Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
we are shooting out of sequence, we started with the prison shots
the working title is "lethal injection"
jesus would have never held a grudge against lagarie
Sly, how is that a slam? I said PapaG would win the majority?? How is that a slam?? I was letting him know he'd win?
"sounds like you've been throwing a tantrum all evening"
Auf dem Boden von Tokio Oder in London Stadt zu gehen, gehen Mit der Datensatzauswahlformel Und dem Spiegel der Reflexion Ich bin mit mir selbst tanzen Wenn es sonst niemand in Sicht In der überfüllten einsame Nacht Nun, ich so lange warten Für meine Liebe Vibration Und ich bin mit mir selbst tanzen Oh Dancing With Myself Oh Dancing With Myself Nun, es gibt nichts zu verlieren Und es gibt nichts zu beweisen, Ich werde mit mir tanzen Wenn ich sah auf der ganzen Welt Und es gibt jede Art von Mädchen Aber Ihre leeren Augen Scheinen mir vorbei Lassen Sie mich in Dancing With Myself Lassen Sie uns also noch einen Drink zu versenken Denn es gibt mir Zeit zum Nachdenken Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen Und ich werde mit mir tanzen Oh Dancing With Myself Oh Dancing With Myself Nun, es gibt nichts zu verlieren Und es gibt nichts zu beweisen, Ich werde mit mir tanzen Wenn ich sah auf der ganzen Welt Und es gibt jede Art von Mädchen Aber Ihre leeren Augen Scheinen mir vorbei Lassen Sie mich in Dancing With Myself Lassen Sie uns also noch einen Drink zu versenken Denn es gibt mir Zeit zum Nachdenken Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen Und ich werde mit mir tanzen Oh Dancing With Myself Oh Dancing With Myself Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen [Scat] Dancing With Myself Dancing With Myself Dancing With Myself Dancing With Myself Wenn ich sah auf der ganzen Welt Und es gibt jede Art von Mädchen Aber Ihre leeren Augen Scheinen mir vorbei Lassen Sie mich in Dancing With Myself Lassen Sie uns also noch einen Drink zu versenken Denn es gibt mir Zeit zum Nachdenken Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen Und ich werde mit mir tanzen Oh Dancing With Myself Oh Dancing With Myself Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen Wenn ich die Chance hatte Ich würde bitten, die Welt zum Tanzen
"sounds like you've been throwing a tantrum all evening"
ace of base is the tits
Olshey workd PA for a bigger paycheck because he's factoring in his unemployment wage in 13 months.... His agent probably pushed for it, smart!
^ Did we really need a new thread for this bullshit!
jinx 1,2,3,4
Someone is in attention whore mode, per usual.
LMAO Neil Olshey sleep with your wife?
This whole thread is a concoction of an attention whore.
ace of base is the tits
no doubt
I find great hope in Olshey's supposed abrasive personality. Says a lot, IMO.

Mocking about meds is OK.
i was just kidding, didnt know you were actually on them, but...you started it
Lol I know. Ironic isn't it? Didn't know he was on meds, but....
I didn't know either. I feel sorry for him. I'll never call that psycho an idiot again.
Sly is fueled by your hatred.
He's driven by the same thing as you: POWER and control!
I swear... I read it somewhere!

He's driven by the same thing as you: POWER and control!
I swear... I read it somewhere!